Lite av allt egentligen

Vad har då hänt i detta spännande förortsliv i Norge under de senaste vintermånaderna.
Kort och gott inte mycket. De allra flesta skandinaver går ner i en form av dvala så fort det blir kyligare än 10 plusgrader, tänkte nämligen på det igår när den första riktigt varma och sköna vårsolen tittade ut. Alla uteserveringar sprängdes med umgåstörstiga folk! Jag visste inte att det fanns så många människor i denna lilla bygden!
Kisse har fortfarande inte hängt upp de nya gardinerna som han lovade, jag ger det 2 månader till sedan gör jag det själv. Har påmint honom då och då men det verkar inte koppla på en gång där heller.
Jobbet går vidare, mycket att fokusera på och jag har egentligen verkligen jättekul! Inte trodde jag det när jag satt som en 14 årig trashank i skogen, att lilla jag faktiskt KUNDE lyckas.
Ja, okej jag är varken rik eller berömd, men jag tjänar mer än en vad snittet gör och bara det känns som en liten seger. Bättre det än att hänga på donkan för att dem är de enda som inte kräver universitetsutbildning. Vilket jag dock inte har, men ändå klättrar jag uppåt ;)
Nu ska jag väcka Kisse för att få ut honom i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0