Kisse och Dennis


Är extremt lika, tror inte Kisse ser likheterna, men jag känner igen mitt beteende i Kisses analyser av hur Dennis uppför sig.

Dennis klockan 23:35
Helt vild och ska slicka Kisse i ansiktet och visa sin kärlek på alla sätt han kan.

Kisse försöker mota bort honom vänligt med bestämt från ansiktet (vill visst inte ha pussar) men Dennis är ivrig och ger sig inte.

(Jag dör av skratt efter att ha fått en mördande blick från Kisse när jag påpekar att detta beteendet visst förekommer hos någon annan än bara Dennis)

Kisse, förstår nu mig när jag kanske helst inte vill bli överöst av pussar när jag ska sova och när han har ätit lök/vitlök/grejer som varit på golvet under 30 sekunder/snusat/rökt osv.

Tack Dennis, du är obetalbar.

Även överskottsenergin efter 22:00 delar dessa två grabbar.

Du skulle ha sett detta Joanna, detta hade du verkligen gillat. Kommentarerna haglar från en som aldrig varit när en hund.

De skulle ut och kissa tillsammans tidigare idag, det blev visst inte en succé. ha ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0