Galenskap och aftershave


Dessa dagar på flygplatsen har varit ett levande helvete. Inte nog med att alla flyg ska vara överbokade till tusen, men då ska ett annat flygsällskaps piloter gå ut i strejk, väldigt behändigt och inte alls något jag önskade.

En annan sak som har legat och krigat inom mig är vissa männsikors arbetsmoral. Jag akn ärligt talat inte förstå hur man har mage att komma och kräva saker när man har försovit sig ett par timmar. Borde man inte vara ödmjuk då?

En glad sak var ju att jag och Helena kom in i gamla goda takter när vi löste strejkproblemet med glans...eller ja, så gott man bara kan göra som handlingsagent. Fy fan alltså Helena, vi rockar fett!

Nu ska Kisse och jag hem till Sverige och föra galenskap. Vi får se vad spännande historier han kommer att bidra med.

Snart fyller han 20 också. Han är lite ledsen över det då hans signum är tonårskissen. Jag har lugnat honom med att det kommer alltid vara hans signum, även när han blir en gammal knarrig skogskatt.

Brgds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0