Fridag

Har jag idag och som vanligt så undrar jag hur jag ska spendera den. En måndag! Alla jag känner jobbar ju, blir lite ensamt. Men kan vara ganska trevligt det också, får sätta mig med min bok och plöja igenom några kapitel.
Ska vara effektiv husmor och göra pannbiff till Kisse kommer hem. Inte som Kennys fantastiska köttbullar men det går att äta.
Tänker lite på bror som hatar sitt nya jobb, eller ja...han är typen som gillar att jobba och inte titta på andra som jobbar. Får ångest jag bara tänker lite på vad han måste känna. Men bror ska veta att syster ska att försöka få honom att bli av med lite energi när han väl kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Bror nr 1

Tack syster det värmer..... i morgon kväll kommer jag hem igen.

2009-09-07 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0