En hund kommer på besök


Oj oj oj, hur ska detta gå med min lilla Kisse? Kan bli fort ett helgäventyr detta som jag kommer följa med spänning. Besöket består av en 1,5 års gammal tax som heter Dennis. Har förstått att hans egentliga matmor kanske har skämt bort honom en aning, JAG kommer dock inte ge efter några vackra hundögon.
Kisse är redan stressad och inte så happy över att han måste upp 0600 för att ge den lille  45 minuter lång morgonkiss. Som sagt detta kommer bli mycket intressant och jag hoppas jag kommer få lite klassiska kisserepliker som jag kan dela med mig.

Han hade en fin igår.

"Sover hästar stående? Varför det?"..........*förklaring*

"Jag hade blivit en bra häst"

Är han inte söt?

Kommentarer
Postat av: joanna

hahahahhahaha jag vill ju meeee seeeee

2009-09-03 @ 10:33:30
Postat av: josse

hahaha vem döper en tax till dennis?:)

2009-09-03 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0