Dyrt ska det vara.


Igår så hade jag ock Kisse, städat, rensat, fixat bilen så den var strålande fin och fantastisk.
På kvällen gick vi på bio och allt var frid och fröjd, vad ska hända en sådan felfri lördag?

Jo, man ska köra i ett singelfält på motorvägen, se en liten reflex av ett öga, BROMSA och räven springer åt fel håll. KLONK!! tog han rätt i grillen. Stackars räv tänkte jag, till jag stannade för att gå ut och se hur det gick med bilen. Jag svimmade....grät, var ilsken, för nu måste jag byta ut fronten också.....kostar fläsk detta. Och inte nog med det så bytte jag ut baken på honom i juni då en annan idiot hade kört på min parkerade älskling.

Kan inte helt förklara frustrationen när man inte fått rätt lön på 14 månader, inte så jättemycket cash så kommer DETTA som kostar runt 7000 lökar i självrisk.

JÄVLAR; SATAN; GAH!

men det kan hända vem som helst, men varför just JAG?

jag måste ha glass...


snälla kisse vakna

Kommentarer
Postat av: janna

stackars min lilla sicka......

2009-09-27 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0