Dennis har lämnat oss

Det gjorde han igår eftermiddag och det verkar som om kisse fick lite svårt att leva utan honom. för det var ju så att även om det var en väldigt bortskämd och jobbig tax så hade han många goda sidor också. Att han var extremt lik Kisse i mångt och mycket gjorde ju en del också att jag föll för charmen.
Kisse sover fortfarande och klockan är 10:00 har gjort halvhjärtade försök att få upp honom, men han är inte särskilt sugen på det. Ska prova mitt sista trick som är är att klä av mig naken. Han har faktiskt en nakenradar, så fort jag har kommit in i rummen efter en dusch så är han klarvaken, för att han vet att jag är naken....skumma dessa tonåringar :)
Godmorgon

Kommentarer
Postat av: josse

jag vill verkligen träffa den här lilla dennis:)

2009-09-07 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0