Sammanfattning av lite av allt.


Då var man hemma igen efter en helg tillsammans med Bror, Lillis, Udo, Emma, Gris 2 osv. Fredagen var ägnad till att fira Kisse som då har passerat den heliga 20 års gränsen och det blev pompa och ståt. Enligt mitt vittne kameran så var det fullt ös redan innan klockan slagit 22:00. Lillis lurade mig till att bli med ut och rocka dansgolvet men han var visst för full och skulle hem att sova, istället smiter han ut på kil. Detta måste tas upp och korrigeras nästa gång jag får tag på den herren.
Annars var kvällen mycket lyckad, alla hade roligt och alkoholen flödade (den hade Kisse fått köpa alldeles själv).
Resterande del av helgen gick i lillebrors tecken, man måste ju underhålla familjen lite också, så det var middag, film och bio med Kisses lillebror och mamma vilket var supertrevligt men jag ska försöka att inte vara bakfull så många fler gånger när vi ska göra detta.

Då har man börjat träna också, tog ett friskt tag igår, kände dock att jag är lite ringrostig men nu måste den där jävla badringen jag har runt magen BORT! så målet är att jag ska kunna gå i bikini med stolthet i februari! 4 månader dit, då ska i alla fall 8 kilo bort.

Satan så jag stör mig på folk som inte vill göra något med sitt liv. UGGA!

nepp, nu ska jag dra på mig uniformen och leka boss ännu en gång.


CYA

Kommentarer
Postat av: joanna

jag vet att du menar mig men du har faktiskt ingen aning om vad som egentligen händer. så jag blir ledesen när du skriver så.. ses om några veckor

2009-10-27 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0