Kissens vilohelg


Trodde han ja, här var det upp till Sveg och jobba. Tråkiga för Kisse var ju också att han hamnade i samma rum som tre överpigga människor INNAN klockan slagit 07:00. Då var vi uppe och väckte Kisse (som annars gärna sover till 15:00 om han får) som skulle klä på sig en kroppskondom (för att hålla värmen, även här insåg Kisse att hans träning borde inte ha blivit så lidande) för att ut att hugga ved tillsammans med Arbetsledaren Bror Kenny ADHD och De Största Muskler Jag Sett Utan Kroppsfett.
Kisse fick jobba, oj så han fick jobba. Duktig var han.
Detta har ju då resulterat i att han går upp 07:00 (!!!!) även när han inte behöver för att TRÄNA?! och så tänker lillkissen på vad han äter. Vadan detta bror?
Hade gärna hoppat på träningen jag också men tror faktiskt jag åkte på baconsjukan nu. Har nog aldrig lidit så mycket som jag gör nu. Riktigt jobbigt faktiskt.

Kisse duktig.

Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0