Finbesök

Skulla ha en liten söt myshelg med Tess i fredags, men det slutade i att hon fortfarande är här. Vi har varit mycket aktiva hela helgen. Soffpotatistävlingar, jewel puzzle på facebook. Sovning, powernaps är några av de aktiviteter som har stått på agendan. Idag så överträffade vi oss själva med att ta en tur till centret för att "fönstershoppa" slutade med att mitt konto blev några tusenlappar lättare.
Men vilken klänning jag köpte!! WOW, Kisse kommer lätt se vilken brud som är snyggast på Nöjes på lördag.
Hittade även en outfit till honom, nu kommer ju bara problemet att få honom till att gå med på att bära den på lördag. 
Ska inte bli så svårt hoppas jag. Tess lovade mig att bara vara inne i oslo en dag för att sedan komma tillbaka till oss för att bearbeta Kisse till lördag kväll.
Kommer lätt bli den roligaste lördagen i år, men vart fan är kameran när man verkligen vill ha den? Orkar verkligen inte köpa en ny, men det är det värt om vi får till allt som är planerat.
Spela aldrig Buzz med Kisse, han är en mycket hemsk vinnare med en massa tur. Vart är bror när man behöver honom? Kisse behöver tuktas av en stor hankatt. Kisse morskar upp sig nu nu när det bara är en dag kvar av han tonårsjamande.
Mjau

Kommentarer
Postat av: Alex

Heej! Är det till karlstad ni ska och festa? Kram

2009-10-20 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0