Brors återkomst!

Är mycket väl mottagen, även om det var en MYCKET reducerad bror som klev in genom dörren. Tog ett telesamtal på 4 minuter och då hade bror lämnat denna världen på soffan. Hjärtlös är jag ju inte så jag lat han ligga där och mysa.
Idag ska vi gå på centret och shoppa lite, jag måste köpa t-shirts jag kan ha under jobbskjortorna för att kunna undvika så stora missfärgningar på mina nya skjortor som jag äntligen har fått.
Kisse är söt också, häromkvällen så somnade han i soffan med fötterna utanför fönstret. De var visst blåa när han försökte snyggt placera dem i närheten av mina varma goa fötter. Inte uppskattat. Så heter det inte Espresson heller utan EXPRESSO. Hö hö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0