Omställning


Det är sjukt men ändå facinerande hur självisk människorasen är. Vi tror att vi gör saker för andra, tänker på andra osv, men egentligen så är det enbart för vår egen vinnings skull. Värt att tänka på och försök rätta mig om ni tror jag har fel.

Annars så närmar sig julen med stormsteg. Denna fasansfulla onödiga högtid. Hoppas Joanna får sjukt mycket arbete så man slipper sitta ensam och känna sig bitter.

<Då var det dags för att dra sig mot jobbet med ett maratonpass framför sig, förhoppningsvis så ska jag få undan lite på mitt bord i alla fall.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kommentarer
Postat av: joanna

fan uppdatera här istället för att ta ledningen på fishville hela tiden :D

2009-11-27 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0