Pointless


Nu har sommaren beslutat att ta Norge med storm! Idag har det varit strålande sol och 23 grader varmt, sådna här dagar kan det vara deprimerande att jobba inomhus på en flygplats, men det har ju sina fördelar med att vissa dagar kan jag sluta klockan 12 och sedan njuta resten av dagen.
Idag var det en maratondag på 12 timmar, och vissa dagar så är det bara så att man ska få ALLA problem, och idag var det min tur. Detta påverkar humöret en aning, samt av någon anledning så började jag störa mig på min egen fläskfilé runt höften. Kan vara för att jag har varit oförmögen att träna i en vecka, men idag måste det nästan bli av!

Idag har jag bestämt mig för att tycka om katten också. Det är han värd.

Totalt meningslöst, men mitt huvud vill inte vara på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0