Första gången.

Ja, då sitter jag här med en blogg (vilket jag lovade mig själv att aldrig skaffa) men detta ska då vara nödvändigt att kunna hålla kontakten med varandra i dess stressande IT tider.
Har kollar runt lite och pratat med några bloggprinsessor om vad man ska och inte ska dela med sin om i en blogg. Svaret var att man ska utelämna sig helt och hållet, med en gnutta humor.
Så jag ska göra ett försök att skriva ner vad som pågår inuti mitt huvud då mitt liv ganska exklusivt består av att tillbringa så många timmar som möjligt på Gardermoen så jag kan betala av min bil.

För det som undrar eller inte har pratat med mig på en halv evighet som fortfarande har ett intresse av att veta vad jag har säga utanför Facebook så har jag skaffat mig en kille. Kanske killen med K med det måste tiden utvisa lite mer.
Typ alla mina vänner har skaffat barn/hus/förlovande/ska bli gravida/är gravida så i denna sommar 2009 så känner jag mig väldigt ensam. Killen gör sitt bästa men man saknar den underbara tryggheten i ett bra kompisgäng! Jag antar att jag borde ut och leta efter ett nytt hänggäng, men jag känner att vid en ålder av 25 så är detta väldigt svårt, speciellt om jag inte kommer bo i Norge resten av mitt liv heller....för då måste jag ju börja OM igen!

Annars har jag köpt mig en fantastisk bil, hyr en lägenhet ihop med killen och brorsan. Äter lite för mycket men försöker träna av fläskfilén så gott det går.

Thats it, just nu. får se om det kommer bli en lika utfyllande fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0