Pojkar och prylar.


Pojkar och prylar, VAD är det som gäller? Att en pojke,kille, man blir helt extas av prylar? Min lilla kille kommer hem med diverse grejer HELA tiden, fast jag jobbar med att få han att sluta (hjälper ju inte heller att han jobbar på SIBA och får förbannad RABATT) jag är slagen, måste erkänna mig besegrad för ett nej kommer aldrig vara ett nej. Snart kommer väl den fantastiska HD ready, superslim, värsta NYA super MODERNA 80 tums tvn in i våran lilla lägenheten också. (varit tjat på den nu i snart 3 månader) men om man köper den nu så får man ju också en CYKEL gratis! (nej, helt rätt han cyklar inte) 
Idag överraskade han mig med att komma hemsläpande på ett nytt ROCKBAND med en extra gitarr för han fick det för BARA 100 SPÄNN! det kan man ju inte motstå!
På min fråga om vart i helsike vi ska förvara denna stora sak fick jag det otroliga svaret:
"Jag visste att jag skulle få den frågan så jag har funderat på detta och min slutsats är......... vet inte riktigt, men jag kommer nog på något" Alltså, den var redan betald. Jag är besegrad, lägger ner mitt krig, prylarna kommer strömma in. 

i min killes lekhörna finns följande:

  • Playstation 3
  • Wii
  • 2 BUZZ med ÅTTA ( ja åtta) dosor
  • 3 datorer
  • x antal MP3 spelare i alla former och färger
  • Mobiltelefoner ska vi inte prata om
  • PS3 SPEL ligger ÖVERALLT har tappat räkningen på totalen
  • En extra dosa inhandlad när jag var på semester och inte kunde kontrollera honom

Tvn kommer snart inom kort tillsammans med en superdelux gasgrill som ska vara den nyaste och bästa på marknaden.

Passa på medan de är små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0