Övertid


Nu börjar sommaren, med massa sol, bad, slappa dagar och fest!


För alla andra....som inte jobbar skift.....nu börjar min galna period med överbokade flyg, arga bäbisar, sura medelålders män och en massa fjortisar som ska på charterresa som knappt vet vad de heter.
Det började så smått idag och denna helgen så ska jag dra in en sådär ca 45 timmar ÖVERTID! blir en massa godisbitar i plånboken, men det kommer drabba mitt så kallade privatliv. Hoppas alla kommer stå ut! Eller så är de bara glada över att inte se mig :)
Killen har sitt playstation så han kommer inte sakna mig något nämnvärt.

Fick köttbullar med gräddsås idag, förstör min diet, men vafan, ibland måste man leva också!

En annan filosofisk tanke som har slagit mig nu under 2 dagar är detta med "mannen" som födde ett barn, och hans sambo som "stimulerade" sina bröst så "de" kunde amma barnet. I detta fallet så undrar jag hur föräldrarollerna kommer att bli och hur barnet kommer ställa sig till detta när det blir lite större. Det kommer ju självklart vara mediabevakning över barnet där som föräldrarna bestämde sig för att göra sig kända med detta bisarra utspel.
Kom inte fram till en tillfredställande analys utan jag tycker nog mest synd om barnet, inte för att det har udda föräldrar, utan för att det kommer vara utsatt för medias bevakning och samhällets syn på vad som är "rätt och fel". Stackars unge.

Nu har mina hormoner lugnat ner sig lite grand också när det gäller att vara barnsjuk, gott för jag vill ju helst inte skaffa något, och att i tillägg måste låta min lilla man växa till sig ett par år också först.
Det är ju nämligen så att jag har gjort en Demi moore, och jag är STOLT över det, och nej, jag utnyttjar inte hans oskuldsfullhet och bristande erfarenhet för att forma honom till den perfekta pojkvännen! (kanske ytte pyttet lite, men det är för hans eget bästa"  ;P

Det var väl det hela för idag skulle jag tro.

Passa er för alla kannibalsniglar i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0