Hem ljuva hem

Efter ett mycket strapatsrik, svettig, illaluktande, skrikande, åkande, bilande lång resa hem (ska tilläggas att jag jobbade 9 timmar direkt efter det) så är det MYCKET skönt att komma hem till en ren, mjuk, underbar säng! Gnäller inte heller över att det ligger en ung vältränad manskropp som har längtat efter MIN mjuka hängbuksvinskropp i en vecka (han har en skum böjning för håriga, bleka, stora kvinnor) OCH NEJ han kanske är en del afrikan men tar inte betalt!
Jag tror fortfarande att han gillar min eminenta personlighet. Living the dream.
I alla fall. kan man få det bättre? knappast, så nu ska jag hoppa in i bingen tillsammans med min toyboy och jobba ikapp denna veckan som var.

Pöss, köss och smuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0