Blod, svett och tårar

Man kan ju bara ÄLSKA mitt jobb! Inte en dag flyger förbi utan lite ångest, darrningar, dramatik, övertid, pax, övervikt, tårar, svett, skrik och krig.

Men vissa kan ju bara gå hem klockan 16 00 eller helst vid 1400. Vissa kan ju använda flexitid på skift  *din förbannade aslicker delux fetso as, gör inte sitt jobb gris, apa*

Vi andra ler, tackar och tar emot allt fel ni gör, men snart kommer payback! Då ska huvuden rulla och min syster kommer in och vinner!

Som ni kankse har märkt så har jag varit allt för överarbetat för att ha klarat av att formulera en enda filosofisk tanke, försöker så gott jag kan för alla mina 3 läsare! Love u guys anyway! Kanske om jag bloggar om kläder från bikbok och retro plast-solglasögon så kanske jag får lite fler hits. Too bad att jag inte är INTRESSERAD av sådan skit, utan gillar hellre mer cynsisk livsfilosofi.

Will be back när jag har hittat min hjärna igen.

Kommentarer
Postat av: Tessi

jag skulle garanterat läsa din blogg mer om det stod något som "Nu ska/har jag festat med Therese.."

men ikke...

2009-06-28 @ 18:20:18
Postat av: josse

Men du MÅSTE ju bara ha "dagens outfit"...jag menar, alla skulle ju dö för att veta exakt vad du har på dig dag för dag, och vart du har köpt det ofcourse...:P

2009-06-28 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0