Resa!!


Då var den beställd och betalad, enda nackdelen med det är att min bror VÄGRAR följa med mig på den, hur ska jag klara mig utan hans DAMP anfall och kisseskämt? Sommaren utan honom får faktiskt räcka, men men vill han inte umgås med syster så får det väl vara, men han kommer inte klara sig utan resa i höst då SKA han med.

Kisse drog en bra en häromdagen.

"Det är inte lätt att höra när jag svarar"

*3 sekunder går*

asgarv från soffan av mig och bror, kisse går och lägger sig med ursäkten att han är trött.

Väntar med spänning på att få hjälp att sätta upp nya gardiner och en ny tavla som inhandlades på IKEA förra veckan. Kisse är snabb.

En annan kul grej han sa för en stund sen.

"På jobbet ger jag en illusion av att vara snabb, smart och effektiv, men här hemma kan jag vara mig själv"

söt han.


Ja Joanna, ska bli bättre på att uppdatera bloggen men jag måste skydda min ledning i fishville.


Kommentarer
Postat av: joanna

nej! bloggen går före allt.. och låt mig få leda en stund på fishville dåååååå

2009-12-01 @ 22:25:20
Postat av: josse

kisses kommentarer är härliga:)

och joanna, jessica har alltid varit en tävlingsmänniska, och det är enda anledningen till att hon bjöd in oss till fishville (när hon redan låg ett par dagar före) för att få vinna över nån. för vad jag har förstått är inte fishville så populärt bland facebookanvändare. och vi var dumma nog att tycka att detta var roligt och blev beroende. men vänta bara till hon drar utomlands. då kan vi hoppas att hennes fiskar dör och jag ska inte skrubba en enda alg åt henne..hahaha=)

2009-12-02 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0