Lilla kisse agerar lögnare.


Det är ju som sagt en hel del bakgrund bakom kisses morgnar men jag måste bara få detta dokumenterat.

I morse vaknade jag till av att bror kom in i sovrummet och väcker Karim.

-Skulle inte du vara på jobb åtta?

"Mmmm, Jo, Vad är klockan?

-20 över 8

"Fan också, Jessica måste ha stängt av mitt alarm"

*Telefonen hittades under sängen efter mycket letande*

Kan säga att jag har gjort det jag brukar göra när han ska upp tidigt. Slå honom och slänga telefonen på honom så HAN kan stänga av alarmet, för med hans ninja telefon så vet jag inte hur man gör en gång.

Lätt att skylla på den som sover.

Men han är ju världens bästa Kisse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0