Jul 09


Jag hade visst varit snäll i år, fick en present av tomten, helt oväntat faktiskt.

Kisse försökte byta bort sina händer mot en superdeluxfotmassagemaskin, men ICKE säger jag! Kisses tassar byter jag inte bort....även om HAN vill. Basta.

SÅ redo för semester! Längtar redan till hösten när jag ska dra med ena systeryster på äventyr.


*nej se det snöar, nej se det snöar, det var väl roligt HURRA!, NU blir det vinter, nu blir det vinter och bilen ska grävas och sopas fram efter 10 timmar på jobb HURRA* så hittade jag lite fågelbajs. FÅGELBAJS! Make no bloody sense eller som kisse sa. Har inte alla fåglar flyttat över vintern...... Kisse ska få en bok av Bror, "Bra saker att veta när man är svensk" Bla. Vad heter Sveriges kung, hans fru och barn. Vem är vasaloppet uppkallat efter? Finns det fåglar i skandinavien på vintern? Lite landskapsdjur skadar heller inte att kunna.

Han är dock söt, muslim och brun.

Kommentarer
Postat av: joanna

HA HA HA HA

2009-12-26 @ 11:52:47
Postat av: tellan

de var väldigt mycket kisse här :P du kan snart lägga ut en bok "Hur man tämjer kissen"

2010-04-19 @ 15:39:33
URL: http://www.metrobloggen.se/tellan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0