Fishville


Det verkar som om det går några ondsinta rykten om mig på facebook. Fishville....ÄR jag helt enkelt bäst på, jag säljer mina fiskar i rätt tid och jag matar och älskar dem som man bör. Att jag skulle vara tävlingsinriktad är helt enkelt ont förtal, har ingen tävlingsinstinkt överhuvud taget.
Måste faktiskt fiska och farma åt karim så inte hans fiskar dör. Det påminner mig om att jag måste påminna honom att besöka facebook.
Kisse gillar min nya hobby, han tycker kanske att det tar lite mycket från hans krama-kisse-tid men han förstår.

Mina nya favorit med Kisse.

"mmmmmmm MARS......"

*tindrande bruna små pepparkornsögon*

Ser fram mot att få åka till bali, men jag ser även MYCKET fram emot att åka till Thailand med min syster! Kollar redan på biljetter, ska dock bara bestämma datum. Vågar man dra med kusin vitamin? Kan bli ganska hett...men frukten kan vara värd att skörda.


Ha ha, ta mig om ni kan på fishville....bara försök....ät min sand!


mmmmmjauu....*tass*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0