Dagarna efter


Helt ärligt så har jag haft en hemsk jul på jobbet, sånt måste man tåla men det finns vissa saker som kan få veckan att nästan vara okej.

Vi har haft STORA förseningar JÄTTEARGA kunder/passagerare, hur mycket SJUKDOM som helst, osv sov, jag akn gå vidare i oändlighet.
I alla fall, när dessa oförutsedda händelser sker så gör vi alla så klart vårat bästa och jag måste säga att vi gjorde ett bra jobb under de förutsättningarna vi hade.

Då får man ett mail som vi alltid får i slutetav av varje vecka, hur % ser ut för den veckan. (tänk då på att de allra flesta chefer har varit hemma över jul)

Inte ett tack för att vi har stått på! En liten rad om förståelse över att en viss grupp har fått jobba och att vi måste öka fokus på diverse andra avdelningar.

God jul på er också kände jag då...

Kommentarer
Postat av: joanna

usch vad jobbigt :( men du är duktig du sickis.. du har nog rockat fett i jul :)

2009-12-29 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0